صفحه ها
دسته
برخي از نوشته ها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 989354
تعداد نوشته ها : 446
تعداد نظرات : 419
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
فروردین ماه : متولدین این ماه باید بکوشند روابط خود را با دوستان تازه گسترش دهند، چرا که بهر حال در شرایط امروز نیاز به ارتباطات گسترده دارند. بسیاری از دختر خانم های متولدین این ماه در شرایط بسیار حساس از زندگی خود قرار دارند.

اردیبهشت ماه : اکثر متولدین این ماه برای ساختن زندگی بهتر دست به تلاش میزنند و البته بسیاری نیز به نتیجه مطلوب میرسند و عده ای هم با بن بست هایی روبرو میشوند که نباید نا امید شوند و همچنان به تلاش خود ادامه دهند. خانم های متولد اردیبهشت سخت نکته بین و مشکل پسند هستند و البته این نوع و شیوه زندگی نتایج خوبی نیز ببار میاورد بشرط اینکه به حد افراط و تفریط نرسد.

خرداد ماه : پیش آمدن مسائل مختلف چون نامزدی، شروع عشق، ازدواج در زندگی نود درصد از مجردین این ماه، در حقیقت این گروه مرتب با رویدادهای پرهیجان روبرو هستند و درضمن اکثریت آنها با نتایج خوبی نیز همراه خواهند شد. در زمینه کاری و شغلی برای بعضی از متولدین این ماه موقعیت های خوب بوجود آمده و یا با پیشنهادات تازه روبرو میشوند و یا خود تصمیم به شروع یک کار مستقل میگیرند که در هر حال سازنده و مثبت خواهد بود .

تیر ماه : یک مسئله کوچک در زندگی زناشوئی بعضی متولدین این ماه سبب میشود ناگهان دامنه اختلاف و در گیری وسعت گرفته و کارشان را به بن بست هایی بکشد در حالیکه در اصل همه این مسائل براحتی قابل حل و رجوع است و پیوندهای محکم و استوار اکثر متولدین این ماه نباید با چنین رویدادهائی دچار خدشه شود.

مرداد ماه : ورود دوستان و آشنایان جدیدی تحول و تغییری جالب در زندگی بعضی از متولدین این ماه پدید میاورد خود اعجاز بزرگی در زمینه کار و مسائل مختلف زندگی برای عزیزان خود بوجود خواهند آورد. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی خیلی از دختر خانم ها به مرحله ای روشن و پرامید در زندگی خود پا می گذارند .

شهریور ماه : معدودی از متولدین شهریور بدنبال گمشده ای هستند، این گمشده گاه در وجود شخصی بخصوص خلاصه میشود، گاه در یافتن سرزمینی تازه، شغلی جدید و یا مرحله ای بسیار متفاوت از زندگی، و اصولا متولدین شهریور دارای روحیه ای عجیب هستند و با اطرافیان خود فرق دارند.

مهر ماه : در امور تجارت و داد وستد اغلب متولدین مهر ماه دارای شانس بلندی هستند و باصطلاح امکان اینرا پیدا می کنند که به سود قابل توجهی دست یابند ولی در ضمن گروهی نیز نباید خود را معرکه هیچ معامله ای سازند چرا که اینروزها زمان جالبی نیست.

آبان ماه : شاید خیلی ها نتوانند به درون پاک و روحیه فداکار اکثر متولدین این ماه پی ببرند و بهمین جهت قضاوت شان در مورد این اشخاص، قضاوتی سطحی است. توصیه نمیکنم که این دسته از متولدین این ماه برای معرفی خود فراید بزنند بلکه معتقدم گاه امکانی فراهم آورند که خیلی ها براستی به اقدامات خیرخواهانه به روحیه پاک و صدیقشان پی ببرند و از فروتنی بیش از حد دست بردارند.

آذر ماه : وقتی آن دسته از متولدین این ماه که اجازه میدهند بگومگوها در زندگی شان دامنه بگیرد به بن بست میرسند و تازه می فهمند که خیلی ساده و آسان می توانستند مسائل خود را حل کنند و بقولی مشکلات را در نطفه خفه سازند ولی کوتاهی کردند. عشق در زندگی متولدین این ماه اعجاز آفریده است .

دی ماه : اگر جواب خیلی از فداکاریها و محبت ها به متولدین دی ماه برنگشته است ولی فضائی از خوش نامی و محبوبیت و یادآوری های دلنشین می تواند آینده ای زیبا برای این گروه ترسیم کند. در حالیکه بعضی متولدین دی ماه سعی دارند از عشق و دردسرهایش فرار کنند و خود را در زندگی معمولی و آدم های نرمال غرق نمایند.

بهمن ماه : اطراف خیلی از متولدین بهمن ماه را گروهی آدم های دو رو و چاپلوس گرفته اند که این عده اگر در شناسائی این عده اقدامی نکنند و باصطلاح دوست و دشمن را نشناسند مسلما زندگی راحت و بدون دغدغه ای نخواهند داشت. دختر خانم های متولد این ماه اغلب برای دستیابی به عشق و لحظات پر تب و تاب آن هیجان دارند، ضمن اینکه خیلی ها به آن دست می یابند و گروهی بدلیل عجله به راه اشتباهی میروند .

اسفند ماه : بعضی از متولدین این ماه در جستجو برای یافتن عزیزانی به نتیجه رسیده و به شادی و شعف فراوانی میرسند. عده ای نیز بخاطر بعضی یکدندگی ها عزیزی را گم می کنند و بهمین جهت توصیه میشود آن دسته که اسیر یکدندگی و لجاجت هستند کمی آرام باشند.
دسته ها : سرگرمی
بیست و هشتم 1 1388 12:35
X