صفحه ها
دسته
دامنه‌هاي‌سايت
دوستان
سايت‌هاي برتر
برخي از نوشته ها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 734433
تعداد نوشته ها : 510
تعداد نظرات : 479
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضا ندارد

اگر پرونده ات امضا ندارد
رضایت نامه از زهرا ندارد

migooyand shisheha ehsas nadarand,
amma vaghti rooye shisheye bokhar gerefte neveshtam
"ya hoseine mazloom"
aram grist.
eltemase doa

عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد.
کوشش کنیم حسین دل، به دست یزید نفس، تشنه لب شهید نشود ( دکتر سنگری
(

صفا و مروه دیده ام، گرد حرم دویده ام / هیچ کجا برای من، کرب و بلا نمی شود
کسی که گشت گِرد تو ، گرد گنه نمی رود / پیرو خط کربلا، اهل خطا نمی شود
ای بدن تو غرق خون، وی سر و روت لاله گون/باچه خضاب کرده ای، خون که حنا نمی شود

نماز ظهر عاشورا چه زیباست
بمیرم من، ولی مولا چه تنهاست
بیا ای دل که ما هم سجده آریم
به مولای غریب یاری رسانیم
بیا تا با نماز اول وقت
بپیوندیم به صفهای جماعت...

چهارم 10 1388 18:36

دانی که چرا مهر جبین خاک حسین است؟
چون قبله ی دل پیکر صد چاک حسین است

دانی که چرا چوب شود قسمت آتش؟

بی حرمتیش بر لب و دندان حسین است

دانی که چرا آب فراتست گل آلود؟

شرمنده زلعل لب عطشان حسین است

دانی که چرا کعبه ی حق گشته سیه پوش

یعنی که خدا هم عزادار حسین است

عجیب حکایتی است! "عزیز" ترین ها - حسین(ع) و یوسف(ع) - از "گودال" و "چاه" به آسمان عزت رسیده اند.  (دکتر سنگری)

نام زینب در شئون زندگی گل میکند
در دل عشاق ایجاد تحول میکند

مهدی زهرا که خود رمز توسل با خداست

در مقام ذکر با زینب توسل میکند

...
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

مهدی زهرایم و با اشک غم گل میکنم
درد تنهایی و غربت را تحمل میکنم

گر چه خود حبل المتینم لیک وقت مشکلات

من به قنداق علی اصغر توسل میکنم

...

آجرک الله یا بقیة الله

سوم 10 1388 13:36

در خیالم کربلا زائر شدم
در حریم پاک تو طائر شدم
یا اباالفضل ای تمام هستی ام
من فقط به عشق تو شاعر شدم

دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است
قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
نام زیبای اباصالح و عباس یکی است

عباس یعنی ذکر طوفانی مهدی
عباس آوای غزل خوانی مهدی
درک محرم کرده ای دانی چه گویم
عباس یعنی اوج مهمانی مهدی
"
یا کاشف الکرب الحسین" به‏به چه ذکری
آرامش وقت پریشانی مهدی ...
-
-
بقیة الله ... آجرَکَ الله

----------------------------------

اول 10 1388 22:50

یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن

تموم حاجتا رو همه از می گیرن

بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه

شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه

شبای جمعه زهرا زائر این زمینه

سینه زن حسینه ، یل ام البنینه

 

دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین

تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین

 


السلام ای وادی کرببلا

السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن

السلام ای کشته های بی کفن

 

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم

از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم

در رکاب تو فدایی می شدیم

بیست و هشتم 9 1388 19:1

محرم شد از غم نگاهم گرفت
به سوزانترین اشک، آهم گرفت
شکست در گلو بغض سوزان من
و عطر حسین روح و جانم گرفت
...
السّلام علیک یا ابا عبد الله

 

دلم مست و لبم مست و سرم مست
بخون ای دل که صبرم رفته از دست
بخون ای دل محرم اومد از راه
بخون اجر تو با عباس بی دست
...
با عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت آغاز ایام عزای حسینی.

بیست و هشتم 9 1388 13:9

پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است.گفتم: که چیست محرم؟باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است 

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)ماه محرم بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم


اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد

دل را حرم و بارگه خون خدا کرد


محرم آمد و ماه عزا شد

مه جانبازی خون خدا شد

جوانمردان عالم را بگویید

دوباره شور عاشوار به پا شد

 

حسین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد

ای به دل بسته ، قدری آهسته

کن مدارا با ، زینب خسته

یا حسین مظلوم

بیست و هفتم 9 1388 17:15

عشق یعنی آتش افروخته
عشق یعنی خیمه های سوخته

عشق یعنی حاجی بیت الحرام

دل بریدن ها وحج ناتمام

عشق یعنی غربت نور دوعین

عشق یعنی گریه برقبر حسین

عشق را گویم فقط در یک کلام

یا اباالفضل وحسین و والسلام

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم
نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟

گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

*عزاداریتان قبول، التماس دعا*

کربلا نشان داد که با شکیب در عطشی کوتاه، میتوان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد.    (دکتر سنگری)

حسین یعنی زیبایی، مگر می شود با زیبایی همراه و همسایه بود و زیبا نشد.    (دکتر سنگری)

با آب طلا نام حسین قاب کنید
با نام حسین یادی ازآب کنید

خواهید که سر بلندو جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید

( التماس دعا )

بیست و ششم 9 1388 22:45

 سلام نازنین‌های من! روزهای عیده ! عیدتون مبارک*!

این عیدی رو از نازنینتون بپذیرید!

 

 

شده عالم پر از شور و تجلا
بُوَد پرتوفشان نور تولا
به اثبات ولایت بردل پاک
بُوَد بس گفته ی من کنت مولاه

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد
ناشر حکم ولایت به ولی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی
عجب اینجاست: خدا هم به علی می نازد

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی یاد علی اگر بمیرم‎ ‎چه کنم
فردای قیامت که کسی را به‎ ‎کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم‎ ‎چه کنم

الحمدلله الذی جعلنامن المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب(علیه السلام)

عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، عید عاشقان مولاامیرالمومنین برپیروانش مبارک باد.

قران به جز ازمدح علی آیه  ندارد
این گنج بود، در گران مایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نوربود سایه ندارد
می خواست قلم نقطه ضعفش بنویسد
بیچاره ندانست علی نقطه ندارد

na faghat bande be zate azali minazad,

nashere hokme velayat be vali minazad,

gar benazad be ALI shieh nadarad ajabi,

ajab injast KHODA ham be ALI minazad.

EYDE GHADIR MOBARAK.

مجنون صفتیم که دم ز دلبر زده ایم

ما دلشده گان به سیم آخر زده ایم
دزدان فدک منافق و گمراهند
ما بوسه به خاک پای حیدر زده ایم

اللهم زدفی قلوبنا محبة أمیرالمومنین وأولاده المعصومین!

بر معرفت "علی" کسی را ره نیست
هر کور دلی محرم این درگه نیست
پوشیده بگویمت "علی" سر خداست
از سر خدا به جز خدا آگه نیست

تاراج دل به تیغ دو ابروی دلبراست
مستی قلب عاشقم از جام کوثراست
بر سر در بهشت خدا، حک شده چنین
بختش بلند هرکه گرفتار حیدر است


درِ دنیا زدم دنیا على بود
به عقبى سر زدم عقبى على بود
به مسجد رفتم از بهرعبادت
بنا و بانى و بنّا على بود

شبی در محفلی ذکر علی بود
شنیدم عاشقی مستانه فرمود:
اگر دوزخ به زیر پوست داریم
نسوزیم چون علی را دوست داریم


قاسوک ابا حسن بسواک
و هل بالطود یقاس الذر
انا ساووک بمن ناووک
و هل ساووا نعلی قنبر
ترجمه: یا علی، تو را با غیر تو مقایسه کردند،
 
و آیا کوه را با ذره و غبار مقایسه می کنند؟!
آنها کجا و تو کجا!
و آیا آنان با نعلین قنبر برابری می کنند؟!

عبادت بی ولایت حقه بازیست
اساس مسجدش بتخانه سازیست
چراسنى نمیخواهد بداند
وضوى بی ولایت آب بازیست!!
دوازدهم 9 1388 19:1

همایش بررسی جامعه شناختی تحولات اخیر (سبزها و دین) بعد از ظهر سه‌شنبه با حضور حسن مقدسی، محمد امین قانعی راد، عمادالدین باقی، عباس کاظمی، محمد جواد کاشی، و سارا شریعتی از اعضای انجمن جامعه شناختی ایران در تالار ابن خلدون دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران از سوی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

برخی افراد جنبش سبز ملحدند و بعضی همجنس‌گرا!

به گزارش "خبرنامه‌ی دانشجویان ایران"، همایش با سخنرانی حسن محدثی با موضوع "زایش دین سبز" آغاز شد. وی با بیان اینکه جنبش سبز موجب شور زندگی در افراد می شود، گفت: جنبش به افراد حس قدرت و خلاقیت می دهد، افسردگی را از بین می برد.


حسن محدثی بدون توجه به دانشجویان، با بیان این مطلب که از قشرهای مختلفی در جنبش سبز شرکت کرده بودند سخنرانی خود را ادامه داد و گفت: انقلابیون برجسته ما در ترور ها از بین رفتند و نیروهایی آمدند و قدرت سیاسی را گرفتند و شروع کردند به اعمال کنترل و حذف گروه های مغایر و دین جدیدی تبلیغ کردند، قانون را عوض کردند.(!)


این عضو انجمن جامعه شناسی تصریح کرد: انقلاب قطاری بود که همه سوار آن بودند آرام آرام مسافران این قطار را پیاده کردند و دین کنترل شکل گرفت و شریعت را به دستگاهی به نگهبانی آدم ها تبدیل کردند. جنبش سبز شروع کرد به ساختن چیز جدیدی که من نام آن را دین سبز می گذارم. دینی که غیر دیندار ها را حذف نمی کند و این دین والا تر از تفکر خاتمی بود که می گفت تحمل مخالف. دین سبز بیش از تفکر خاتمی بود.

وی ادامه داد: این دین حق را برای دیندار و بی دین ملحد و مارکسیست قائل است با تکثر آزادی همخوان است .اگر جنبش سبز بخواهد بین دیندار و غیر دیندار تفرقه بیندازد موفق نمی شود.جنبش سبز جنبشی کاملا دینی است، دنبال بر اندازی نظام نیست بلکه می خواهد دین را حفظ کند.(!!)


محدثی همچنین ادامه داد: جنبش سبز جنبشی کاملا دینی است اما برخی افراد جنبش سبز ملحدند. این بخشی از واقعیت است. بخشی از افراد جنبش همجنس گرا هستند. کسانی که در جنبش سبز شرکت کردند روزه خوردند، کارهایی کردند که مغایر با نگاه دینی بود و آن غیر دینداران بخشی از جامعه ما هستند که قابل حذف نیست.


درباره جنبش سبز نظرهای متفاوتی وجود دارد، برخی می گویند جنبش سبز ضد دینی است برخی می گویند سکولار است، ولی من می گویم جنبش سبز فرادینی است که پدیده جدیدی به نام دین سبز را به وجود آورد.

در همین وبلاگ بخوانید:

جنبش فرادینی و زایش دین سبز!

منظورمان ازجنبش‌سبز،مقابله با اسلام‌است!

دین سبز هم به بازار آمد!

تعریف‌های جالب از جنبش سبز!

هشتم 9 1388 19:1

یک عضو گروهک موسوم به ملی- مذهبی از فاش شدن ماهیت سکولاریستی و ضد اسلامی جریان آشوب طلب ابراز نگرانی کرد.
تقی رحمانی که با رادیو فردا مصاحبه می کرد، با وجود تقدیر از عناصر گروهکی «به خاطر سنگ تمام گذاشتن در راهپیمایی 13 آبان» و «قابل تحسین» خواندن این تحرکات گفت: برخی مواضع خطرناک است مثلا این که شما این حرکت را خلاصه کنید در جنگ اسلام و سکولاریسم. ما چوب این ضربه را با طرح مذهبی و غیرمذهبی در اول انقلاب خوردیم و آخرین آن طرح خودی و غیرخودی بود. این باعث می شود فضا به نفع جبهه مقابل باشد.

وی درباره این که چرا فعلا نباید بر سکولاریسم تاکید کرد گفت: جامعه امروز ایران جامعه ای نیست که به مرحله سکولاریسم فلسفی رسیده باشد.
این فعال گروهکی در عین حال درباره در راس قرار گرفتن کسانی چون موسوی و کروبی گفت: رهبری جنبش یک رهبری اعتقادی و ایدئولوژیک نیست مثل اول انقلاب، بلکه قراردادی است، حداکثری هم نیست، حداقلی است. یعنی تا وقتی طرف وفادار است با آن همراهی می کنید.

انتخاب عنوان «ملی- مذهبی» برای ائتلافی از گروهک های وابسته نظیر نهضت آزادی و جبهه ملی پس از آن صورت گرفت که هم ملی گرایی و هم دین مداری این گروهک ها به اعتبار انتشار اسناد وابستگی به سفارت آمریکا و مخالفت های صریح با احکام اسلامی، نزد ملت ایران زیر سؤال رفت

در همین وبلاگ بخوانید:

جنبش فرادینی و زایش دین سبز!

منظورمان ازجنبش‌سبز،مقابله با اسلام‌است!

دین سبز هم به بازار آمد!

تعریف‌های جالب از جنبش سبز!

هفتم 9 1388 22:40
X