صفحه ها
دسته
برخي از نوشته ها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 988817
تعداد نوشته ها : 446
تعداد نظرات : 419
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

زيبايي شما كاملا به حالات فيزيكي و روحي شما بستگي دارد. اما نگذاريد اين موضوع بر شما غلبه كند. شايد تمايل داشته باشيد كه هر ماه يكي از اين روش ها را بكار گيريد تا در طول سال زيبا به نظر برسيد.

 

1- ورزش كنيد :

اگر درباره ارجحيت هاي زيبايي مي انديشيد ، هيچ چيز به اندازه برنامه ورزشي منظم تاثير مثبت ندارد. اگر شما از شنا، واليبال ، تنيس يا دوچرخه سواري لذت مي بريد، سعي كنيد كه آن نظم را در آن ورزش دنبال كنيد . حتي 30 دقيقه پياده روي در روز تاثير شگرفي در بر دارد.

 

 

2- مدلتان را عوض كنيد :

با آرايشگرتان مشورت كنيد كه چه مدل موي ديگري به شما مياد. گاهي اوقات سالها كشيدن خط چشم به يك طريق يا استفاده از عطر يكسان باعث ميشود خيلي سخت مدلهاي جديد را بپذيريد .

 

 

3- كمدتان را مرتب كنيد :

در كمدتان را بازكنيد و ببينيد چه لباس هايي را در 2 سال گذشته نپوشيده ايد. آنها را كنار بگذاريد و در مورد كشوي ميز آرايشتان نيز لوازمي كه خيلي وقت است استفاده نمي كنيد دور بريزيد.

 

 

4- سري به دكترتان بزنيد:

دست كم سالي يكبار سري به پزشك و دندانپزشك خود بزنيد. هيچ وقت نگذاريد كه بيش از 12 ماه از آخرين ويزيت شما با دندانپزشكتان بگذرد. دندان هاي سفيد يكي از مهم ترين اصول زيبايي شماست.

 

 

5- هميشه يك وقت براي موهايتان داشته باشيد :

موهاي شما يكي از اصلي ترين پايه هاي زيبايي شماست. در هر قرار آرايشگاه ، قرار بعدي را هماهنگ كنيد تا مطمئن شويد كه به موهايتان سروقت ميرسيد.

 

 

6- به باشگاه ورزشي برويد:

تناسب اندام شما چقدر برايتان مهم است ؟ مطمئن باشيد كه همان قدر هم در انرژي جسمي و روحيه شما موثر است.

 

 

7- صحيح غذا بخوريد :

درباره رژيم غذايي تان تجديد نظر كنيد تا ميزان انرژي تان را به حداكثر برسانيد. اينكار را با حذف غذاهاي مشخصي شروع كنيد تا زماني كه به يك فرمول غذايي مناسب برسيد. مواد غذايي كم چرب و كم شكر مصرف كنيد تا به يك تعادل برسيد.

 

 

8- يك تغيير بزرگ داشته باشيد :

اين تغيير حتي ميتواند شامل بلوند كردن يا فر كردن موهايتان باشد.

 

 

9- مهربان باشيد :

يك كار خيرخواهانه انجام دهيد بي آنكه انتظار تلافي داشته باشيد . اينگونه كارها باعث تغييرات مثبت بزرگي در احساس شما ميشوند. رفتار مودبانه هميشه منجر به زيبايي دروني و بيروني ميشوند.

 

 

10- آب بنوشيد:

مقدار زيادي آب بنوشيد . نوشيدن مقدار زياد آب در روز به لاغرهايي كه ميخواهند چاق شوند و چاق هايي كه ميخواهند لاغر شوند توصيه ميشود. كارهاي كوچك ديگري كه باعث ميشود رفتارتان بهتر شود را امتحان كنيد. لبخند بزنيد. به حرف ديگران گوش كنيد، صاف بنشينيد، در طول روز به بدنتان كش و قوس دهيد...

 

  

11- يك هدف در نظر بگيريد :

هدفي را در نظر بگيريد كه با سعي در رسيدن به آن از شر چند كيلو اضافه وزنتان خلاص شويد.

 

 

12- خوب بخوابيد :

به اندازه كافي بخوابيد. موقع شب خواب خوبي داشته باشيد تا صورتتان شفاف شود. نور اطاق هنگام خواب بايد در كمترين حد ممكن باشد. شب زودهنگام بخوابيد و سحر گاه از خواب برخيزيد تا انرژي هاي كيهاني كه در جهان در هنگام صبح پخش ميشوند به بدنتان برسد. اينكار از لحاظ علمي ثابت شده است.


دسته ها : روانشناسی
سیزدهم 3 1390 10:41
X