صفحه ها
دسته
برخي از نوشته ها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 983833
تعداد نوشته ها : 446
تعداد نظرات : 419
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

در این میل یکی از مشهورترین چهره‌های ‌هالیوود را بررسی می‌کنیم. زندگی او مثل یه کتاب یا مجله یا شاید هم پرونده‌ی باز! است. پس مطمئنا چیزهای خیلی کمی ‌در مورد زندگی این بانوی دوست داشتنی وجود دارد که از نگاه تیز بین مردم و طرفدارانش مخفی مانده باشد. ولی ما در این صفحه 10 نکته را گردآوری کردیم که شما درباره زندگی آنجلینا جولی نمی‌دانستید!!

 1. آنجلینا در دوران نوجوانی وقتی نتوانست در کار مدل شروع به فعالیت کند، افسردگی پیدا کرد و وقتی این افسردگی‌اش به اوج رسید اقدام به خودکشی و بریدن رگ  دستش کرد. همانطوریکه خودش می‌گوید: به خاطر بعضی دلایل زمانیکه من در حال انجام مراسم خودکشی بودم! و درد را حس می‌کردم می‌توانستم زنده بودن را حس کنم و می‌توانستم نوعی از آزادی را احساس کنم و به هرجهت این کار خودش نوعی درمان برای من به حساب می‌آمد.
 
2. وقتیکه فقط 14 سال داشت، در کلاسهای تئاتر شرکت کرد، اما او کلاسها را ترک کرد و وقتی بالاخره دوباره شروع کرد نه به عنوان یه بازیگر زن جذاب بلکه در نقش مامور اجرایی مراسم کفن و دفن شروع به بازیگری کرد.
 3. بخشش و سخاوتمندی آنجلینا نسبت به مردم و توجه‌اش به دیگران موضوعی قدیمی ‌است و فقط مربوط به الان نمی‌شود، او زمانیکه برادرش در رشته سینما در دانشگاه درس می‌خواند، در 5 فیلم دانشجویی اش بازی کرد.

4. آیا می‌دانستید آنجلینا در موزیک ویدئو هم اجرا داشته است؟

در
Rock & Roll Dreams Come Through: Meat Loaf’s
Alta Marea از آنتونلو وندیتی
Stand by My Woman از لنی کراویتز و It’s About Time از لمونهدز که شاید خیلی‌ها ندانند.
5. آنجلینا اصلا از جلب توجه کردن و عجیب بودن خجالت نمی‌کشد. در سال 1996 وقتیکه با
جانی لی میلر بازیگر بریتانیایی ازدواج کرد، یک شلوار چرم مشکی و تی شرتی سفید را برای لباس عروسی انتخاب کرد و با خون خودش روی تی شرتش اسم شوهرش را نوشت.
 
6. وقتیکه با بیلی باب ترونتون بازیگر ازدواج کرد، هردو خون یکدیگر را داخل شیشه‌ای کوچک به گردنشان آویزان می‌کردند و آن را نمادی از عشقشان به یکدیگر می‌دانستند.
7.
شیلو نوول دختر آنجلینا و براد پیت همسر سومش در Swakopmund از شهرهای نامیبیا به دنیا آمد و او حالا یک پاسپورت نامیبیایی دارد.
 
8. وقتیکه شیلو به دنیا آمد عکاسی که اولین عکسها را از شیلو انداخت مجموعا از این عکسها 10 میلیون دلار سود کرد و خود آنجلینا و پیت هم سهم خودشان را تماما به موسسات خیریه بخشیدند.
 
9. موزه Madame Tussauds مجسمه مومی ‌شیلوی دو ماهه را درست کرد و این اولین بار بود که Madame Tussauds مجسمه‌ای از یک نوزاد را کار می‌کرد.

10. و در آخر آنجلینا 13 تاتوی مشهور را روی بدنش خاکوبی کرده. دو تا ازخالکوبی‌ها جمله‌های زیبای
تنسی ویلیامز می‌باشد و همین طور مکان تولد بچه‌هایش را هم روی بازویش چپش خالکوبی کرده است.


دهم 7 1388 12:54
X