صفحه ها
دسته
برخي از نوشته ها
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 988163
تعداد نوشته ها : 446
تعداد نظرات : 419
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
 سیندی جکسون ( Cindy Jackson ) در طی 50 عمل زیبایی بیش از 100,000 دلار پرداخت کرده ! او از سال 1988 تا کنون 9 عمل زیبایی تمام عیار داشته . این دختر کشاورز آمریکایی یک پیشگام در بیشترین تغییر چهره است و رسانه های جهان به او مقام " Living Barbie Doll " ( عروسک باربی زنده ) را داده اند .
درمان او شامل :
1- عمل جراحی روی صورت
2- بینی
3- ایمپلانت سینه
4- لیپوساکشن
5- پوست شیمیایی (
chemical peel )( یک نو عمل روی بدن است که جوش ها و ... پوست را از بین می برد و پوست را بهبود می بخشد)
6- اکسیژن درمانی
7- بوتکس
8- کوچک کردن استخوان چانه
9- تزریق پر کننده (
filler injection )
10- ایمپلانت لب
11- ( یک نوع عمل زیبایی روی پوست بدن )
12- تزریق ویتامین های غشایی و ماتیک لب و خط چشم به صورت خالکوبی !
 
 خلاصه ای از اطلاعاتی که سیندی جکسون ( Cindy Jackson ) در مورد خودش در سایت شخصی اش ذکر کرده است :
در یک جامعه کوچک کشاورزی در اوهایو (
Ohio) آمریکا به دنیا آمد ، پدرش دهقانی اهل ایندیانا (Indiana) و مادرش کارگر معدن و اهل کنتاکی (Kentucky) . او یک خواهر بزرگتر از خودش نیز دارد.. وقتی 6 ساله بوده ، پدر و مادرش برایش عروسک باربی ( Barbie doll ) می خرند ، او این عروسک را خیلی دوست داشته و در تخیل خود باربی را در یک دنیای پر زرق و برق و شاد می دیده ، بدین ترتیب ، باربی جایگزین سرنوشتی شد که او برای خود می دید . 
موسیقی و مد در اوایل دهه 60 در رویاهای کودکی او اثر بزرگی گذاشت ، عروسک باربی در تاریخ ذهن او باقی ماند و در او بعدها به لندن رفت ، یعنی محل تولد باربی .
در نوجوانی علاقه شدیدی به هنر در او بوجود آمد و عکسهای آگهی های تبلیغاتی تأثیری عمیق به ارائه تصویری جدید از او شد.

پس از اتمام تحصیلات دبیرستان ، در دانشگاه در رشته عکاسی تحصیل کرد ( برای ادامه تحصیل به لندن رفت و هیچوقت هم به خانه بازنگشت ) در حین تحصیل حدود یک سال و نیم در یک کارخانه کار هم می کرد . ( 1977 )
به خاطر ظاهرش برای خواندن به یک گروه خوانندگی دوره گرد دعوت شد . در اوایل دهه 80 به یک گروه موسیقی راک پیوست .

در سال 1988 شروع به انجام یک جراحی کوچک کرد و این شروع ، نقطه عطفی بود که در نهایت تحقق همه رویاهای کودکی او و تغییر زندگی او را تا ابد در بر گرفت . به گفته خودش ؛ شروع نسخه زندگی اش را همان عروسک دستور داد .
زندگی حالای او : هنوز در لندن زندگی می کند ، همراه با سه گربه که یکی از این گربه ها یک گربه وحشی است که تصویر این گربه مرتبا با او در مجلات دیده می شود .
کارهای روزانه او : غذا دادن به گربه هایش ، تحقیق و بررسی پرونده عمل های جراحی ؛ و حداقل کاری که او انجام می دهد این است که هر هفته با رسانه های مختلف مصاحبه داشته ، بنابراین حرفها و عکسهای او در سراسر جهان منتشر می شود ، همچنین شرکت در سخنرانی های کنفرانس های بین المللی پزشکی .. او علاوه بر نوشتن کتابهایی در مورد خودش ، در روزنامه ها و نشریات دیگر هم کار می کند ( نسخه زندگی نامه او که نوشته خودش است ، به قیمت 100 دلار به فروش رفته است ). او هنوز در حال نوشتن و خوانندگی است و این روزها عمدتا در اروپاست . طراحان لباس در اروپا از او به عنوان مانکن مدل های لباسهای خود استفاده می کنند .
جالب اینجاست که این خانم ، اهل کارهای خیر و خداپسندانه هم می باشد و در بسیاری از مؤسسات خیریه عضو بوده و فعالیت دارد (او حتی به فلسطینی ها هم کمک کرده!)
او می گوید ؛ هیچ کس تا به حال این کار را تا این حد و اندازه انجام نداده بود و به او گفته شده بود که در جراحی زیبایی سه قاعده کلی وجود دارد که نمی توان از این 3 قاعده فراتر رفت : 1- نمی شود یک شخص عادی را به یک شخص جذاب تبدیل کرد 2- ساختمان استخوانی را نمی توان تغییر داد 3- بیشتر از 10 سال نمی توان یک شخص را جوان نشان داد ، که البته این سه قاعده در جراحی او شکسته شد و به یک اتفاق جهانی تبدیل شد ، او می گوید که می خواسته بطور قانع کننده ای بعد از جراحی طبیعی به نظر برسد (یعنی زیبایی کاملا طبیعی به نظر بیاید نه عمل شده!)
دسته ها : اخبار - شگفتی ها
هفتم 2 1388 18:38
X